søndag den 15. marts 2009

Anne Just er død

At tænke sig, 10 marts skulle vores alle sammens Anne Just ikke være her mere, men op til det store drivhus i himlen. Jeg er slet ikke i tvivl om at hun nok skal lave nogle flotte haveplaner sammen med Gud deroppe, når ikke hun har travlt med at male.

Jeg er ked af at jeg aldrig fik råd til at komme på et blomstermaler kursus ved hende, men jeg har nydt hendes billeder, hendes bøger og hendes have. Og nu er hun her altså ikke mere. Men hun vil være i havefolkets tanker.

1 kommentar:

Karen Steenberg sagde ...

Ja Anne Just ville blive samlet, hun havde mod til at lave farvesammentsltninger og tænke stort, lidt uvant for de fleste af os danskere.

Tegner du så noget, for selvom vi nok er en del som gerne ville have været på hendes kursus - så kan man jo godt lege lidt derhjemme. Ledte nemlig efter andre på blogspot som tegner planter, da jeg gerne vil inspireres og udvikle mig selv.

Ellers en dejlig blog, hvor man virkelig kan fornemme foråret spire.