torsdag den 5. februar 2009

Flere frø på vej!

Og så siger de man ikke kan købe lykke?

Mens jeg går om bekymrer mig om jeg nu HAR sendt pengene for de sidste frø til den rigtige bank-konto, så har jeg bestilt frøene jeg ville have hos Chiltern Seeds. Hvorfor skal der være så mange forskellige frø firmaer, hvorfor er der ikke bare ET firma, som har alle de frø jeg vil have? Det er lige som at gå i supermarkedet efter noget specielt, for hvert sted man skal hen ryger der lige noget "guf" med i kurven!

Men hverken Runäbergs eller Barneys havde den aubergine sort som er særlig berømt for at være hårdfør og yderig, og da porto er på 2.5 pund hos Chiltern, så ku det da ikke betale sig kun at købe en sølle pose aubergine frø vel? Slet slet ikke, så lidt NØDVENDIGHEDER blev det da til oveni, bla. 2 slags basilikum, borlotto stangbønner som er ret svære at finde, tomaten Sungold som er berømt for sin smag men som jeg aldrig har smagt, lidt staudefrø og så 2 slags valmuer. En fordi den er flot cremefarvet, og den anden er en birkes valmue, ja altså. til birkes. Men flot ser den også ud på billeder!

Og mens jeg har skrevet dette er yyyndige lille Yoda, som i sidste uge blev vejet til 49.5kg hoppet op i sofaen til mig. Det er faktisk i grunden meget hyggeligt;-)

Sssshhh basse, det er vores hemmelighed ikke?

Og nå ja, auberginen Applegreen, den huskede jeg da heldigvis at få med også;-)

Ingen kommentarer: