tirsdag den 17. februar 2009

Jeg er en hund efter sne!

Kære alle trofaste fans, det er mig Yoda der skriver. I går da min ejer og jeg skulle ud og tisse, var hele jorden dækket af noget hvidt noget! Uh jeg elskeer det hvide, det er så sjovt. Jeg løber i det, graver i det, og min fodbold er ekstra sjov at lege med fordi den er meget nemmere at bide i når det hvis holder fast i den.
Det eneste der er træls er når min ejer smider min mad ud i det hvide. Jeg elsker ellers at bruge min næse for at finde min mad. Men det hvide sætter sig fast på min næse og så kan jeg ikke dufte andet end koldt! Æv.

I aften fik jeg min kong fyldt med noget Johanne kalder gedeost. Uhm det var godt. Hun sagde det var ved at blive for gammelt, men regnede med at jeg nok var ligeglad. Og det havde hun ret i, det smagte pragtfuldt. Det lignede det hvis ude i haven, men var meget varmere og mere klistret. Iøvrigt er det sjovt at det hvide ude fra haven forsvinder når jeg tager det med indenfor. I stedet bliver der noget vådt tilbage. Jeg har ikke helt regnet det hvide ud endnu, men jeg er en klog hund, så det kommer.

Iøvrigt vil jeg lige fortælle at jeg har været på tur til Århus med min morfar Kaj. Kaj er min bedste ven, han ved lige hvad en hund har godt af. Det var meningen at kaj skulle sætte mig af i min mors hus, men han havde glemt nøglen og så sagde han pyt Yoda, så kører vi til Århus. Vi havde en fin dag!
Først stoppede vi i Haverslev for at få en skål vand og lidt at spise. Kaj havde taget hundemad med til mig, men jeg havde faktisk mere lyst til sådan en ristet pølse som kaj fik, så det endte det med.
Og bagefter holdt vi ved Gudenå cafeteriaet, hvor vi fik spegepølsemadder og kaffe. Her holdt jeg mig dog til vand.

Så kom vi til Århus hvor vi gik tur på havnen, og jeg passede på min onkel Kristians kæreste Mette mens hun var nede og vaske tøj og Kaj og Kristian var i Ikea. Og så gik vi også en tur.

Så hentede vi Johanne på stationen i Århus, og Kaj fortalte om vores dag sammen. Jeg elsker ham Kaj. Han siger vi skal en tur til Sverige næste gang, så skal jeg nok have mit hundepas med.

Ingen kommentarer: