onsdag den 25. februar 2009

Et helt læs møg!!!!!!!!

En hel trailerfuld af halmrig hestemøg. Og kun til mig. Ih hvor heldig har man lov at være :-)

Det skal selvfølgeligt hverken nydes i stuen eller i soveværelset, men derimod i haven. Planen er at en del af det skal i kartoffelbedet så snart dette er gravet, mens resten skal komposteres og tilsættes bedende som jeg får dem gravet.

Hvor er det altså spændende! Og så siger folk at diamanter er en piges bedste ven. Ej pjat, men lige nu ved jeg dog godt hvad jeg sætter pris på.

1 kommentar:

Andrea Bak sagde ...

Hej søs,
Jeg har et spørgsmål til brevkassen. Jeg er jo for nylig blevet næsten-ejer af en teeny tiny gårdhave, som mestendels består af cement, men der er dog også blomsterbede. Som, efter lugten at dømme, mest af alt bliver brugt som katte-wc. Bvadr. Kender du et giftfrit middel til at få kattene til at gå et andet sted hen og tisse? Og som ikke ødelægger jorden, så der ikke kan vokse blomster der bagefter? Jeg mener at have hørt, at afkog af rosmarin eller timian skulle hjælpe, men ved du om det passer? Indendøre kan man få lugten væk med eddike ved jeg, men jeg tør da ikke bare pøse eddike ud på jorden - det sure stads er nok ikke det bedste for de blomster, jeg har tænkt mig at så.

Og så vil jeg også gerne spørge brevkassen om, hvornår man skal så blomster, hvis man bor i New York og ens have vender mod sydøst. Og hvis man nu gerne vil nå at se noget grønt inden man tager tilbage til Danmark 1. juni, hvad skal man så så?

Uha, sikke mange spørgsmål til brevkassen i dag, hva? ;)

kh
Søs